punca buncit perut besar

Punca Buncit Perut Besar

Punca Buncit Perut Besar ? Perut kembung atau besar boleh disebabkan oleh pelbagai faktor, dan beberapa daripadanya termasuk: Punca Buncit Perut Besar Diet tidak sihat Pengambilan makanan yang tinggi lemak,…
zencoso ball review

Zencoso Ball Review

Zencoso Ball Review ? Thanks for sharing your grandaughter, Ashley's testimonials. Mostly you already know Ashley's health problem. Ashley started sick since Jun last year. Always go in and out…
surah kuatkan semangat

Kenapa Kena Potong Subsidi ?

Kenapa Kena Potong Subsidi ? Disebabkan komen ini panjang, saya terpaksa jawab dengan panjang. Secara pokoknya, tak ada siapa yang suka subsidi dipotong dan tariff dinaikkan. Tak siapa suka bercakap…
kesan sampingan steroid

Kesan Sampingan Steroid

Kesan Sampingan Steroid ? Steroid anabolik adalah sebatian yang boleh digunakan untuk meningkatkan jisim otot dan prestasi sukan, tetapi penggunaannya juga boleh menyebabkan pelbagai kesan sampingan. Kesan sampingan steroid boleh…
sejarah piala asia malaysia

Sejarah Piala Asia Malaysia

Sejarah Piala Asia Malaysia. Kurang 35 jam lagi and counting, Harimau Malaya akan turun ke gelanggang pusingan akhir Piala Asia buat pertama kali selepas 44 tahun lalu yang layak secara…
sayur untuk ibu berpantang

Sayur Untuk Ibu Berpantang

Sayur Untuk Ibu Berpantang ? Sayur-sayuran yang sesuai untuk ibu bersalin biasanya mengandungi nutrisi penting untuk pemulihan tubuh selepas melahirkan. Berikut beberapa sayuran yang biasanya disyorkan untuk ibu berpantang: Sayur…
hadith qudsi kasih Allah

Hadith Qudsi Kasih Allah ?

Dalam kitab Al Wafi ketika membahaskan hadith ke 38 dari hadith 40 An Nawawi Hadith Qudsi Kasih Allah ? pengarang kitab menjelaskan hadith tersebut menjadi dalil bagi Imam Bukhari bahawa…
aulora scarf review

Aulora Scarf Review

Wow menarik betul Aulora Scarf ni! Aulora Scarf Review. Rupanya boleh buat macam macam dengan Aulora Scarf.Sebab dia berlubang, so boleh pakai dengan cara yg pelbagai. Sakit leher, boleh pakai…
cara beli emas maybank2u

Cara Beli Emas Maybank2u

CARA BELI EMAS MAYBANK2U. Sikit-sikit lama-lama jadi jongkong. Awas, Panjang. Hari ni Abe nak ajar korang cara afdal melabur emas. Zass! Cara selamat untuk melabur emas dan dana unit amanah…
Ramalan dinding piramid firaun

Ramalan Dinding Piramid Firaun

Ramalan Dinding Piramid Firaun ? Di dinding makam Firaun kat Piramid tu ada satu ayat yang menarik ... Ia tulisan hieroglif.. Tapi sekarang orang dah pandai baca.. Dulu la orang…
bursa gold dinar

Bursa Gold Dinar

Credit Dan rujukan : Arham Merican. Yang dinantikan pelancaran Bursa Gold Dinar (BGD). Sebuah platform pembelian dan penjualan emas untuk semua. Alhamdulillah saya sendiri sebagai Ketua Jabatan Shariah ketika itu…
punca sesak nafas

Punca Sesak Nafas

Punca sesak nafas atau kesukaran bernafas boleh disebabkan oleh pelbagai faktor, dan ia boleh menjadi tanda masalah kesihatan yang serius. Beberapa punca umum sesak nafas termasuk: Penyakit Pernafasan: Asma: Gangguan…