Jangan Buat PALATAU

Jangan Buat PALATAU

Kita boleh nampak orang yang cepat/mudah mempercayai teori konspirashit adalah mereka yang kurang pendidikan. Perangai taik-taik konspirashit mmg jenis malas tabayyun. Islam ajar kalau dapat sesuatu berita/info selidik dulu sahih atau tak. Tapi taik-taik konspirashit ni jenis asal viral terus share. Sembang kemain macam pejuang islam siap pakai DP pasukan berkuda tapi disiplin ilmu kelaut.

Dalam tak sedar dah diperbodohkan oleh teori konspirashit yang dibuat oleh orang bodo. Ko pon ikut sama jadi bodo. Puak-puak yahudi memang suka umat islam jadi lemah dan bodoh ilmu. Dah berjaya dah salah satu perancangan yahudi.

Dalam hadis pon dah ada bagi tau pasal kemunculan puak-puak palatau ni. Jarang pulak aku tengok taik-taik konspirashit ni post hadis pasal ruwaibidhah, dah kantoi termasuk dalam golongan tu lah tu.

KALAU TAK TAU JANGAN BUAT PALATAU

Leave a Reply

%d bloggers like this: