Teknologi AI Ciptaan Dajjal ?

teknologi AI ciptaan dajjal

Teknologi AI Ciptaan Dajjal ? Tahikah Anda….2-3 hari ni tengok ramai yg jakun & perak buih dengan teknologi AI……sana sini pakat cerita pasal AI….

Sampaikan Pak2 Ostat Jumud dah mula berteori konspirasi katanya AI ni Teknologi Dajjal……bila lepas tengok Gambar2 Generate AI baru2 ni…..Siap cakap AI akan hapuskan manusia….kaki Dvd Terminator betul…

Sebenarnya AI ni bukan setakat Buat Gambar melalui Midjourney dan tanya soalan melalui ChatGpt je……..banyak lagi AI2 lain, boleh buat Video Avatar Prensentation, Buat Transkrip Buku, Buat Codding Gaming & Software, Trade Saham, Animation & mcm2 lagi…..

Org2 yang kreatif dan berfikir diluar kotak dalam menghasilkan Prompt akan dapat hasil yg perfect….dan dah pun buat duit beratus ribu DOLLAR dalam sebulan…..

Org2 tak berapa sangat….dia taktau nak taip Prompt mcm mana…..mula taip merapu2….pastu dapat hasil ntahapa2……Pastu mula koyak, then ajak orang boikot AI…..

Padahal trick dia…ko tak payah pun pikir pasal Prompt nak taip apa…..dah nama pun zaman AI…ko suruh la AI lain tolong buatkan….malas aku nak ajar…Jadi….akhir kata….Rebut la peluang…..jangan jadi Jumud…..Takkan nak harap Kaydabluespi je…

** Ingat tak lagi Gambar2 Alien AI yang saya pernah buat dulu…..siap kena kecam dengan Walaunta & Untit tanpa sebab dulu tu……….sekarang dah terjual pun…..tapi malas nak citer panjang nanti ada yg dengki repot Ldhn…….buat Tiktok pun ada yg dengki. Teknologi AI Ciptaan Dajjal

Vaksin Konspirasi Dajjal ?

Antara kerja ‪#dajjal‬ ialah menfitnah tumbuhan2 berubat sebagai beracun. Tujuan dajjal berbuat demikian tidak lain dan tidak bukan bagi memastikan penduduk dunia terus menggunakan dadah2 beracun ciptaannya yang sedang berada di pasaran (farmasi). Tujuan lain yg disembunyikan ialah bagi mengurangkan populasi penduduk dunia. Mereka akan dilemahkan melalui vaksin2 sejak dari kecil.

Pertambahan jumlah penduduk dunia yg mendadak perlu dihentikan dan jumlah penduduk dunia perlu dikurangkan. Apa tujuan dari kempen perancangan keluarga kalau bukan untuk tujuan mengurangkan populasi penduduk. Apabila cara ini kurang berkesan maka mereka mula menggunakan cara yang lebih aggresif iaitu dgn menggalakkan peperangan2 yg akan mengakibatkan kematian yg besar di kalangan wanita, kanak2 dan orang awam. Cara seterusnya ialah dgn menyediakan ubat-ubatan beracun yg berasaskan dadah dan bahan kimia, kononnya ubat-ubatan ini boleh menyembuhkan penyakit padahal ia hanya menahankan untuk sementara waktu dan akan mengakibatkan kesan sampingan yg lain. Semakin lama seseorang itu bergantung kepada ubat hospital maka semakin banyak penyakit yang datang kepadanya.

Ada banyak tumbuhan2 organik dan herba yg mampu merawat berbagai penyakit. Tapi ingat, dajjal akan memfitnahkannya sebagai racun. Hampir semua tumbuhan semulajadi jika didapati mampu mengubati penyakit2 kronik seperti kanser, hiv positif, denggi dan lain2 akan difitnahkan sebagai racun. Ganja sudah lama difitnahkan sebagai dadah merbahaya. Padahal ia adalah sejenis tumbuhan herba yg mampu merawat berbagai penyakit terutamanya kanser.

Kenapa dajjal melakukan semua ini? Jawapannya ialah berbohong untuk menutup pembohongan.

Bukankah kita dihidangkan dengan maklumat palsu bahawa penyakit2 kronik seperti kanser, hiv positif, denggi dan lain2 adalah penyakit yg tidak ada ubat atau belum ditemui ubatnya. Maka banyaklah lakonan2 penyelidikan dibuat kononnya untuk mencari ubat bagi penyakit2 tersebut tetapi hingga kini gagal ditemuai.

Kau tak temui ubat sebab kau pilih jalan salah. Ubat2an hospital atau farmasi adalah berasaskan dadah sintetik dan penggunaan bahan kimia. Ia hanya menambahkan penyakit bukan menyembuhkan. Ia juga akan menemui jalan buntu. Banyak penyakit yang tidak dapat diubati. Padahal dalam banyak hadith nabi jelas mengatakan bahawa setiap penyakit ada ubatnya melainkan mati atau tua. Kau nak ikut kata2 nabi atau nak ikut kata2 dajjal? Wallaahua’lam. Teknologi AI Ciptaan Dajjal

kredit: Peringatan Rasulullah Peristiwa Akhir Zaman

Yahudi Yakjuj Makjuj ?

APAKAH KONSPIRASI SEBENARNYA WUJUD ? Sejak berlakunya penderhakaan di langit, Iblis bersumpah untuk terus menerus melancarkan rencana. Ini demi mengheret umat manusia ke neraka melalui kerjasama syaitan manusia dan Jin.

. Yakjuj makjuj yang telah lolos keluar tembok Zulkarnain adalah manusia yang bernafsu lebih ganas dari Jin akan sentiasa merancang kejahatan demi menggengam kuasa dunia melalui restu Iblis dan Dajjal laknatullah.

. Mereka adalah manusia terganas anti Tuhan dan penyembah syaitan, merancang melalui rencana Lucifer dengan menghidupkan kembali polisi2 kerajaan Namrud dan Firaun. Menghidupkan kembali upacara dan tradisi paganism serta sihir.
Menubuhkan pelbagai kumpulan, ada yang gelap haram dan ada yang zahir seperti kebajikan sosial seperti Illuminati, Freemason, Knight Templar dll

. Mereka menyusup masuk ke dalam Yahudi sebagai Askenanzi. Membunuh Yahudi asal Bani Israel suku 12 dalam peristiwa Holocaust. Berkomplot dengan Kristian murtad menjadi Zionist. Mereka berkonspirasi melalui konspirator Theodore Herzl untuk merampas Jerusalem dalam tempoh 50 tahun.

Lalu mereka merancang tiga fasa peralihan untuk menguasai dunia iaitu Pax Brittanica, Pax Americana dan kini menuju Pax Judaica. Juga mereka merancang peralihan sistem ekonomi melalui mentor Karl Marx dari Kapitalis kepada Komunis. Mereka merancang tiga perang dunia untuk mencapai kemuncak konspirasi mereka.

Kempen Bank Riba

. Mereka memulakan kempen konspirasi mereka dengan menguasai Bank of England, seterusnya Federal Reserve dan akhirnya bank2 negara2 lain. Seterusnya mereka mengawal semua sektor2 dunia di bawah badan2 Dunia. Sebagai contoh, mereka berjaya menubuhkan Israel di bawah PBB.

. Apa sahaja dilarang Alquran itu yang menjadi agenda utama dan polisi2 mereka. Apa sahaja yang diperintah Alquran itulah yang diselewengkan mereka.

  • Apabila Alquran membawa ajaran Tauhid mereka mempelbagaikan agama, doktrin dan ajaran sesat. Alquran memproklamasi bahawa manusia berasal dari Adam as yang diciptakan di syurga, mereka mencipta teori manusia berasal dari beruk.
  • Apabila Alquran melarang dosa dan maksiat mereka pelbagaikan segala jenis hiburan dan permainan.
  • Alquran melarang Zina, mereka berzina dengan beribu pasangan wanita sehingga menghasilkan jutaan keturunan.
  • Apabila Alquran melarang riba dengan ancaman perang, mereka hidupkan sistem riba Kapitalis.
  • Apabila Alquran memerintah kan sistem zakat mereka kuat kuasakan sistem cukai yang menguntungkan para elit.
  • Apabila Alquran mahukan sistem kewangan berasaskan emas dan perak, mereka hidupkan sistem Wang Fiat.

. Pada surah AlBaqarah , Alquran merakamkan mereka tidak akan berhenti memerangi kita sehingga kita keluar murtad dari agama Tauhid. Mereka tidak akan berjaya selagi kita menolong agama Allah swt. Tetapi jika berpaling kita akan dibiarkan bersama syaitan. Alquran mengguna kan perkataan ‘makar’ untuk konspirasi. Teknologi AI Ciptaan Dajjal

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply